Bransjeavisen Psykologisk.no er etter alle solemerker Norges største psykologi-nettsted, med over 40 000 unike brukere per uke i januar.
Nå tilbyr nettstedet trolig også landets beste «deal» på stillingsannonser i psykologi.
Frem til 10. mai tilbyr Psykologisk.no å legge ut stillingsannonser innen 24 timer på ukedager til kampanjeprisen 900 kr + mva (75 prosent rabatt).
Hver annonsør kan kjøpe 1 stk. basis stillingsannonse i Psykologisk.no til kampanjeprisen 900 kr + mva, som er et prøvetilbud.
Ny fastpris på en basis stillingsannonse i Psykologisk.no er deretter 3600 kr + mva.
Er selv fagperson
– Jeg håper å høre fra deg som vurderer å ansatte, er i en ansettelsesprosess, eller har ansatt fagfolk i psykologi, sier Vera Thorvarsdottir, redaksjonssekretær og annonsørkontakt i Psykologisk.no.
– Psykologisk.no er stedet fagfolk og de som har interesse for psykologi, henter faglig påfyll og oppdaterer seg. Det gjør oss til et naturlig sted å henvende seg når man søker spisskompetanse i psykologi, sier hun.
Selv har Thorvarsdottir mastergrad i helse-, sosial-, og personlighetspsykologi fra Universitet i Oslo, og er spesielt opptatt av forebygging og helsefremmende arbeid.
– Hvordan tror du det er å være i «den andre enden», og skulle finne riktig person å ansette i psykologi?
– Jeg tror det kan oppleves utfordrende og overveldende å lage en god stillingsannonse som tiltrekker seg de riktige kandidatene, sier Thorvarsdottir.
– Ofte kan det være lett å lyse ut stillinger på store jobbportaler fordi alle andre gjør det. Men ulempen er at stillingsannonsen fort blir borte, nettopp fordi det er så stor konkurranse på jobbmarkedet. Da risikerer man at de riktige kandidatene ikke ser jobbannonsen fordi den kommer i skyggen av andre annonser.
Tilbyr rask oppfølging og publisering
– Både en god stillingsannonse og hvor stillingen lyses ut, er viktig for å nå frem til de riktige kandidatene, sier Thorvarsdottir.
– Mange av de som lyser ut stillinger, jobber ofte ikke med stillingsannonser, og det kan være vanskelig å vite hvordan man skal ordlegge seg og hvor mye informasjon man skal ha med for å nå frem til målgruppen, sier hun.
Det kan være vanskelig å skrive en god stillingsannonse:
- Hvilke ord skal man bruke for å nå frem til de riktige kandidatene?
- Hva slags overskrift får folk til å klikke seg inn på annonsen?
- Hvor mye eller hvor lite informasjon skal man ha med i annonsen?
- Hvordan siler man ut kandidater som ikke er kvalifisert for stillingen?
Vera Thorvarsdottir har flere forslag til hvordan man kan øke profileringen og fange oppmerksomheten til kandidater, blant annet gjennom det ukentlige nyhetsbrevet på e-post fra Psykologisk.no.
– Hva tilbyr du?
– Vi tilbyr en konkurransedyktig pris, og ikke minst et sted hvor man finner målgruppen – fagfolk i psykologi, reklamerer Thorvarsdottir.
– Det er ikke alltid man har tid, ressurser og penger når man skal lyse ut en stilling, det er nettopp derfor man skal lyse ut stillinger hos Psykologisk.no – hos oss får du noen som følger opp annonseprosessen, annonser til en billig penge og man treffer målgruppen.
– Vi tilbyr rask publisering, og lager annonser basert på materiell og bilder fra oppdragsgiver. Våre annonser blir alltid sendt til godkjenning før de publiseres.
– Alle som vurderer å avertere stillinger, eller allerede lyser ut stillinger i psykologi, er velkomne til en prat, sier Psykologisk.nos annonsørkontakt Vera Thorvarsdottir, som kan nås på e-post annonser@psykologisk.no eller mob. 458 78 682.