– Antall bedriftstilganger har vokst med over 60 prosent på ett år, og er en fantastisk bragd i medieåret som har vært, forteller markedskoordinator Julie Borge Blystad.
Psykologisk.no har en egen abonnementsordning for bedrifter, organisasjoner, helseforetak, læresteder, skoler og biblioteker.
I mai 2023 er det flere enn noen gang som benytter seg av denne ordningen, noe som Blystad er utrolig stolt av å kunne være en del av.
– Dette er virkelig en gledens dag! Jeg er så stolt over at vi har nådd over 100 000 brukere som har tilgang til Psykologisk gjennom bedriftsabonnement. Dette er en milepæl, som må feires med kake!
– Driver oss til å vokse
– Vi er opptatt av å fortsette å forbedre og utvide vårt bedriftsabonnement-tilbud for å møte de stadig skiftende behovene til organisasjoner. Vi ønsker å være en pålitelig kilde for bedrifter som ønsker å gi sine ansatte tilgang til verdifulle psykologiske ressurser og kunnskap.
Blystad forteller at den økende interessen blant organisasjoner har vært utrolig inspirerende.
– Vi ser at vårt fokus på å levere kvalitetsinnhold har blitt lagt merke til, og det driver oss til å fortsette å vokse og utvikle oss.
Psykologisk.no er en norsk dagsavis som fremmer psykologisk kunnskap i samfunnsdebatten. Avisens ambisjon er å være en toneangivende og riksdekkende dagsavis som bidrar til psykologisk innsikt.
– Dette viser at organisasjoner verdsetter og prioriterer den psykologiske kunnskapen vi tilbyr.
Også blitt en del av Fagpressen
Tirsdag 9. mai ble også Psykologisk.no en del av bransjeorganisasjonen Fagpressen, som fremmer spesialisert dybdejournalistikk i Norge.
Til Fagpressen forteller Psykologisk.no redaktør, Pål Johan Karlsen at et medlemskap i Fagpressen er en langsiktig investering fra dagsavisens side.
– Faglig kvalitet og troverdighet er nøkkelverdier som gjør at vi naturlig hører hjemme der. Det er gøy å tilhøre et vinnerlag, og Fagpressen kommer til å lykkes med store ting i årene fremover, sier han til Fagpressen.